Історія розвитку

перевезення вантажу по Україні

5 серпня 1958р. відзначилося початком розвитку Іллічівського порту.

3 вересня 1960р. Як і в кожному процвітаючому порту СРСР на той час, у місті Іллічівськ (Україна) на базі Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР була створена контора В/О "Союзвнештранс".

Головним завданням торгового об'єднання Іллічівського відділення «Союзвнештранс» була організація транспортно-експедиторського обслуговування вантажообігу всіх імпортних та експортних поставок через Іллічівський порт.

1968р. - розширення виробничої бази і міжпортової території «Союзвнештранса», надбання функцій сухопутного порту, становлення як припортової бази, однієї з чотирьох подібних баз на всьому радянському просторі.

15 жовтня 1968р. на територію підприємства прибули перші вагони для обробки. Із загального обсягу великого експорту бавовни СРСР в 1 мільйон тонн, рівно половина експортувалася через Іллічівський «Союзвнештранс» до Індії, Пакистану, Індонезії, а також країн Європи, Африки та Південної Америки. Вантажопотік бавовни на припортовій базі компанії мав великі масштаби.

1975р. – період будівництва контейнерного терміналу в порту Іллічівськ, а згодом і на нашому підприємстві, як наслідок розвитку контейнерних перевезень країни.

Протягом усього наступного часу "Союзвнештранс" розростався, будувався, зміцнював свою матеріально-технічну базу і після акціонування в 1993р. став ЗАТ «Іллічівськзовніштранс», в якому основна частка акцій знаходилася в руках трудового колективу.

перевозка груза по украинеПочаток та середина 90-х років – успішний експорт бавовни та підвищення коефіцієнта контейнерного вантажу. Але після 1997 року стався обвал активності на бавовняній ниві, що стало поштовхом для пошуку нових вантажопотоків та течій. Як результат, компанія «ІЗТ» стає одним з перших експедиторів цистерн гарячих масел (кокосової, пальмової тощо) з Індонезії та Сінгапуру.

Кінець 90-х рр. - ускладнюється відносини між країнами СРСР, що стає причиною виникнення кордонів. У зв'язку з цим, ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» розробило новий напрямок – перевалка цукрових вантажів.

1998 – 2000рр. - період створення економічних зон Іллічівського морського порту.

У той самий час «ІЗТ» стає одними із партнерів СП «АвтоЗАЗ-Daewoo» (Україна-Корея).

В грудні 2000р. наказом Державної митної служби України № 638 «ІЗТ» включено до Реєстру підприємств (під № 4), до яких під час провадження зовнішньоекономічної діяльності застосовується режим сприяння.

Після 2000р. почалося створення потужностей виробництва машинних комплектів у Європі, наслідок, у 2001-2002 рр. було організовано перевезення машкомплектів із Польщі: великі – на Іллічівськ; дрібні – на Запоріжжі. Таким чином, ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» зайняли лідируючі позиції програми СП «АвтоЗАЗ-Daewoo».

2003р. став етапом маршрутизації машкомплетів із Польщі. "ІЗТ" оперував 25 контейнерними поїздами, які ходили за чітким розкладом (у постійній роботі використовувалися 175 контейнерів). На нашу компанію припадало 30% контейнерної роботи по Україні.

2004г. – за розвиток контейнерних перевезень та за маршрутизацію їх в Україні виробничий директор ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» Якимов В.П. одержав звання Заслуженого працівника транспорту України.

До 2005р. було здійснено організацію охоронної служби підприємства «ІЗТ».

Після виходу на ринок транспортно-експедиторських послуг монополії «Ліски» обіг контейнерних перевезень «Іллічівськзовніштранс» зменшив свої масштаби, але активно розвивалося будівництво нового контейнерного терміналу (на 600 TEU), оновлювалася техніка, удосконалювався технологічний склад (2 складу вагонів, 4 кілометра власних шляхів) і звичайно ж, не припинялася робота ЗАТ «ІЗТ» як сухий порт.

Компанія виступала резервним складом Іллічівського порту.

В 2011р. з Закритого Акціонерного Товариства «Іллічівськзовніштранс» було реорганізовано у Публічне Акціонерне Товариство «Іллічівськзовніштранс».

В 2017р. з Публічного Акціонерного Товариства «Іллічівськзовніштранс» было реорганізовано в Приватне Акціонерне Товариство «Іллічівськзовніштранс».

На теперішній час міць та успішність роботи ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» тримається на «трьох китах»:

- мультимодальне та міжнародне перевезення тазберігання вантажів;

- автоперевезення;

- міжнародне експедирування вантажів.

Кадровий персонал експедиторів є висококваліфікованим, має великий виробничий досвід, накопичений за 50 років своєї діяльності. Процючи протягом багатьох років на ринку транспортних послуг, «ІЗТ» освоїв весь комплекс робіт, пов'язаних із перевантаженням вантажів та надає будь-які послуги з організації їх перевалки.

Територія ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» примикає до Морського торговельного порту Чорноморськ та до однієї з найбільших залізничних станцій на Одеському транспортному вузлі, що представляє найбільш вигідні можливості у використанні наземного та морського транспорту в переробці зовнішньоторговельних вантажів.

перевезення вантажу по УкраїніПрАТ «Іллічівськзовніштранс» працює на імпорт:

- побутової техніки;

- табаку;

- каучукової групи;

- продовольчих товарів.

Експорт:

- хлопку;

- асбесту;

- труб;

- лісу (сосна, береза);

- металу;

- цукру.

ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» – дійсний член Української транспортно-експедиторської асоціації «Укрзовніштранс», індивідуальний член «ФІАТА», член АСМАП України та Міжнародної бавовняної асоціації, постійний учасник міжнародного контейнерного самміту в Одесі.

Співпраця «ІЗТ» з іншими компаніями є неймовірно спектральною.

 

Партнери:

- Морський торгівельний порт Чорноморськ

- Залізнична станція (Одеса и Чорноморськ)

- «Укрзалізниця» (одні з перших у країні уклали договір експедиторської діяльності та перевезень)

- Український Державний Центр транспортного сервісу «Ліски»

- «Інтертранс»

- ТОВ «Перша грузова компания» (Україна)

- «Ремстрім» (з 2000 року)

- «Imperial Tobacco Group PLC» (з 2002 року)

- «Агромат» (з 2003 року)

- «Saturn» (з 2005 року)

 

У 2020 році ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» виповнилося 60 років.