Історія розвитку |
5 серпня 1958р. відзначилося початком розвитку Іллічівського порту. 3 вересня 1960р. Як і в кожному процвітаючому порту СРСР на той час, у місті Іллічівськ (Україна) на базі Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР була створена контора В/О "Союзвнештранс". Головним завданням торгового об'єднання Іллічівського відділення «Союзвнештранс» була організація транспортно-експедиторського обслуговування вантажообігу всіх імпортних та експортних поставок через Іллічівський порт. 1968р. - розширення виробничої бази і міжпортової території «Союзвнештранса», надбання функцій сухопутного порту, становлення як припортової бази, однієї з чотирьох подібних баз на всьому радянському просторі. 15 жовтня 1968р. на територію підприємства прибули перші вагони для обробки. Із загального обсягу великого експорту бавовни СРСР в 1 мільйон тонн, рівно половина експортувалася через Іллічівський «Союзвнештранс» до Індії, Пакистану, Індонезії, а також країн Європи, Африки та Південної Америки. Вантажопотік бавовни на припортовій базі компанії мав великі масштаби. 1975р. – період будівництва контейнерного терміналу в порту Іллічівськ, а згодом і на нашому підприємстві, як наслідок розвитку контейнерних перевезень країни. Протягом усього наступного часу "Союзвнештранс" розростався, будувався, зміцнював свою матеріально-технічну базу і після акціонування в 1993р. став ЗАТ «Іллічівськзовніштранс», в якому основна частка акцій знаходилася в руках трудового колективу.
Кінець 90-х рр. - ускладнюється відносини між країнами СРСР, що стає причиною виникнення кордонів. У зв'язку з цим, ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» розробило новий напрямок – перевалка цукрових вантажів. 1998 – 2000рр. - період створення економічних зон Іллічівського морського порту. У той самий час «ІЗТ» стає одними із партнерів СП «АвтоЗАЗ-Daewoo» (Україна-Корея). В грудні 2000р. наказом Державної митної служби України № 638 «ІЗТ» включено до Реєстру підприємств (під № 4), до яких під час провадження зовнішньоекономічної діяльності застосовується режим сприяння. Після 2000р. почалося створення потужностей виробництва машинних комплектів у Європі, наслідок, у 2001-2002 рр. було організовано перевезення машкомплектів із Польщі: великі – на Іллічівськ; дрібні – на Запоріжжі. Таким чином, ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» зайняли лідируючі позиції програми СП «АвтоЗАЗ-Daewoo». 2003р. став етапом маршрутизації машкомплетів із Польщі. "ІЗТ" оперував 25 контейнерними поїздами, які ходили за чітким розкладом (у постійній роботі використовувалися 175 контейнерів). На нашу компанію припадало 30% контейнерної роботи по Україні. 2004г. – за розвиток контейнерних перевезень та за маршрутизацію їх в Україні виробничий директор ЗАТ «Іллічівськзовніштранс» Якимов В.П. одержав звання Заслуженого працівника транспорту України. До 2005р. було здійснено організацію охоронної служби підприємства «ІЗТ». Після виходу на ринок транспортно-експедиторських послуг монополії «Ліски» обіг контейнерних перевезень «Іллічівськзовніштранс» зменшив свої масштаби, але активно розвивалося будівництво нового контейнерного терміналу (на 600 TEU), оновлювалася техніка, удосконалювався технологічний склад (2 складу вагонів, 4 кілометра власних шляхів) і звичайно ж, не припинялася робота ЗАТ «ІЗТ» як сухий порт. Компанія виступала резервним складом Іллічівського порту. В 2011р. з Закритого Акціонерного Товариства «Іллічівськзовніштранс» було реорганізовано у Публічне Акціонерне Товариство «Іллічівськзовніштранс». В 2017р. з Публічного Акціонерного Товариства «Іллічівськзовніштранс» было реорганізовано в Приватне Акціонерне Товариство «Іллічівськзовніштранс». На теперішній час міць та успішність роботи ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» тримається на «трьох китах»: - мультимодальне та міжнародне перевезення тазберігання вантажів; - міжнародне експедирування вантажів. Кадровий персонал експедиторів є висококваліфікованим, має великий виробничий досвід, накопичений за 50 років своєї діяльності. Процючи протягом багатьох років на ринку транспортних послуг, «ІЗТ» освоїв весь комплекс робіт, пов'язаних із перевантаженням вантажів та надає будь-які послуги з організації їх перевалки. Територія ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» примикає до Морського торговельного порту Чорноморськ та до однієї з найбільших залізничних станцій на Одеському транспортному вузлі, що представляє найбільш вигідні можливості у використанні наземного та морського транспорту в переробці зовнішньоторговельних вантажів.
- побутової техніки; - табаку; - каучукової групи; - продовольчих товарів. Експорт: - хлопку; - асбесту; - труб; - лісу (сосна, береза); - металу; - цукру. ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» – дійсний член Української транспортно-експедиторської асоціації «Укрзовніштранс», індивідуальний член «ФІАТА», член АСМАП України та Міжнародної бавовняної асоціації, постійний учасник міжнародного контейнерного самміту в Одесі. Співпраця «ІЗТ» з іншими компаніями є неймовірно спектральною.
Партнери: - Морський торгівельний порт Чорноморськ - Залізнична станція (Одеса и Чорноморськ) - «Укрзалізниця» (одні з перших у країні уклали договір експедиторської діяльності та перевезень) - Український Державний Центр транспортного сервісу «Ліски» - «Інтертранс» - ТОВ «Перша грузова компания» (Україна) - «Ремстрім» (з 2000 року) - «Imperial Tobacco Group PLC» (з 2002 року) - «Агромат» (з 2003 року) - «Saturn» (з 2005 року)
У 2020 році ПрАТ «Іллічівськзовніштранс» виповнилося 60 років. |